Mededelingen TOP NIEUWS

Verslag algemene voorjaarsledenvergadering

Veel positief nieuws vanuit de vereniging

Op maandagavond 6 juli j.l. vond de uitgestelde voorjaarsledenvergadering plaats. De coronacrisis was hier debet aan maar dat was dan ook het enige minpunt.
Gedurende de vergadering werden de aanwezigen op de hoogte gesteld dat de financiele situatie van de club niet ernstig geschaad is.
Voor het nieuwe seizoen zijn diverse acties voorbereid zodat straks de club “corona proof” bezocht kan worden en natuurlijk gevoetbald. De voorzitter sprak hierbij wel uit dat in aanvulling op deze zaken ook altijd een aanspraak gedaan wordt op ieders eigen verantwoordelijkheid..

Het betere nieuws zat in de tweede helft van de vergadering.

Met een prachtig dankwoord van onze kersverse nieuwe voorzitter Serge de Reus werd vertrekkend voorzitter Rogier Uivel bedankt voor zijn acht en een half jarig voorzitterschap. Met deze benoeming heeft Inge de Graaf-Oudhuis haar stoel als secretaris jeugdvoetbal ingewisseld en is nu voorzitter jeugdvoetbal.

Met een natuurlijk gemak nam Serge ook de taak op zich om Rogier als erelid te installeren. Daarna werden twee nieuwe leden van verdienste onderscheiden.

Zowel Manfred Metzger als Piet Tameris werden benoemd tot lid van verdienste wegens hun belangeloze inzet op meerdere terreinen in de club. Hulde!

Als kers op de taart werden Ria en Bert van Scheppingen ook nog extra in de schijnwerpers gezet. Na de koninklijke benoeming van het pracht paar door onze majesteit heeft de vereniging Ria voor altijd aan de club verbonden. Met de onthulling van een straatnaambord aan het clubhuis is het terras omgedoopt tot het Ria van Scheppingen plein.