Mededelingen TOP NIEUWS

Competitie indelingen B-Categorie pas 21 augustus bekend

KNVB: “Publicatie indelingen categorie B veldvoetbal op 21 augustus”

Tussen einde seizoen en begin seizoen werken onze wedstrijdcoördinatoren ieder jaar keihard om onze “spelende” leden in een team te kunnen indelen zodat deze het komend seizoen weer lekker kunnen voetballen. Daar zijn we onze wedstrijdcoördinatoren enorm dankbaar voor. Ook dit jaar hebben ze een top prestatie geleverd.

Volgens de schema van de KNVB zijn alle inschrijvingen, wijzigingen en andere administratieve zaken voor 12 juli doorgegeven aan de KNVB. Op basis van alle teaminschrijvingen zijn door de competitieleiders van de KNVB de afgelopen periode de klasse-indelingen voor categorie B (breedtesport teams) gemaakt. De publicatie hiervan (op Voetbal.nl) is op 21 augustus (week 34).

Dit betekent dat wij de teampagina’s pas in week 35 kunnen synchroniseren en publiceren op onze website. Je moet dus inderdaad nog even geduld hebben. We zijn er ons van bewust dat het straks wat kort dag is, gezien de competities (als alles volgens planning gaat) vanaf 1 september weer beginnen. We zijn daarom ook aan het uitzoeken of we de teamindelingen eerder op onze website (wellicht via een berichtje) kunnen publiceren.

Dus hou ons in de gaten.