TOP NIEUWS Vrijwilligerspluim

Afra Klaver – Vrijwilligerspluim november 2018

De pluim is deze maand voor Afra Klaver. Al jaren verzorgt Afra binnen ons webteam secuur en met grote toewijding de plaatsing van alle berichten, verslagen en foto’s op onze website. Daarbij is het uiterst actueel houden van de website voor haar “een must”. Ook het opmaken en verzenden van de nieuwsbrief is één van haar vrijwillige taken.

De Vrijwilligerspluim komt haar hierdoor dan ook meer dan verdiend toe. Afra gefeliciteerd; binnenkort wordt de dinerbon van € 50 persoonlijk aan je overhandigd.

Gedurende het voetbalseizoen ontvangt elke door het bestuur benoemde ontvanger van de Vrijwilligerspluim een dinercheque voor twee personen, die geheel vrij te besteden is. Alleen de drankjes betaal je zelf. Deze cheque wordt elke maand gedurende het gehele seizoen ter beschikking gesteld door Pizzeria Amici Originale  aan de Kruisweg 949 in Hoofddorp.