Uncategorized Vrouwen selectie

Trainerswisseling bij vrouwen selectie

Goede ontwikkelingen bij S.V. Hoofddorp

Aankomend seizoen, 2019/2020, staat een nieuw maar bekend gezicht als trainer voor onze VR1, Vincent Haakmat. Deze ervaren trainer heeft bij SV Hoofddorp in de jeugdopleiding gewerkt en afgelopen seizoen onze Zondag 2 getraind en nu maakt hij de overstap naar de Vrouwen1.

Vincent heeft er erg veel zin in en kijkt ernaar uit om met veel plezier het relatief jonge vrouwenteam te gaan trainen. Hij heeft de doelstelling om het beste uit de Vrouwen te krijgen en ze op hoog niveau te laten spelen. Afgelopen seizoen speelde onze VR1 in de middenmoot van de 3e klasse in de zaterdag competitie.

Over zijn doelen, zegt Vincent: “Met attractief en doeltreffend voetbal hoop ik in de eerste plaats te voldoen aan de doelstelling klasse behoud boven in 3e klasse en het publiek in Hoofddorp te laten genieten van het spel van de Vrouwen 1.  “Ik zie veel potentie bij meiden van de VR1 en heb de indruk dat de club aanstalten maakt om de weg naar boven in te slaan”.

Raymond Verhagen gaat zeker de club niet verlaten. Naast het TJC-schap van de Meiden/Vrouwen sectie gaat hij dit seizoen starten met het eerste MO13-1 selectieteam. Hiermee maakt SV Hoofddorp weer een goede stap in de jeugdopleiding en de verdere ontwikkeling van meidenvoetbal binnen haar vereniging.

Al met al weer positieve ontwikkelingen en mooie vooruitzichten en beide gaan hieraan een positieve bijdrage leveren. Wij kijken uit naar een voortzetting van een sportieve samenwerking voor het komende seizoen