Mededelingen Sponsorzaken TOP NIEUWS

sv Hoofddorp en Zorg en Zekerheid werken samen aan een gezonder Hoofddorp

sv Hoofddorp heeft zich als eerste sportclub aangesloten bij de sportieve collectiviteiten van Zorg en Zekerheid.

De sportieve collectiviteiten dragen bij aan een gezonder Hoofddorp en brengen zo de gezondste regio een stap dichterbij.

DE GEZONDSTE REGIO

Zorg en Zekerheid heeft de ambitie om, samen met twintig gemeenten, waaronder Leiden, Haarlemmermeer en Amstelveen, de gezondste regio van Nederland te worden. De samenwerking met sportclubs helpt hierbij. Naast het faciliteren van sport en beweging hebben lokale sportclubs een belangrijke sociale functie in de buurt.

SPORTIEVE COLLECTIVITEITEN

Met een sportieve, collectieve zorgverzekering steunen leden indirect hun sportclub. Zo ontvangt de club een mooi sponsorbedrag van Zorg en Zekerheid. Op deze manier blijven sport en beweging toegankelijk voor iedereen in de regio.

Bestuurslid S.V. Hoofddorp Co Erkemeij: ‘Met de collectieve zorgverzekering van Zorg en Zekerheid bieden we onze leden goede zorg en steunen ze de club. Win-win dus!’

PARTNER VAN GEZONDE INITIATIEVEN

Als regionale zorgverzekeraar zijn wij partner van gezonde initiatieven. Zo organiseren we het Zorg en Zekerheid Circuit, het grootste recreatieve loopcircuit van Nederland. We vinden het belangrijk dat iedereen veilig kan sporten. Daarom leren we sporters om eerste hulp te verlenen en verstrekken we AED’s aan sportclubs in de regio. Ook is Zorg en Zekerheid in verschillende gemeenten partner van JOGG – gezonde jeugd, gezonde toekomst, waarmee een sportclub de sportkantine gezonder kan maken.

Zie hier link naar origineel bericht