Mededelingen TOP NIEUWS

Formidabel resultaat Grote Club actie 2020

Jeugdige lotenverkopers breken alle records

De Grote Clubactie 2020 zit er op!  Alle tijdig ingeleverde verkoopboekjes, dat wil zeggen niet later dan 29 november j.l., met éénmalige machtigingen, zijn door ons verwerkt en ingevoerd vóór de deadline op 30 november j.l. De ‘on-line’ verkoop eindigde eveneens 30 november.

Gebleken is dat ook dit jaar weer  héél véél  jeugdleden uit héél véél van onze jeugdteams  de afgelopen maanden hard gewerkt hebben om zoveel mogelijk loten te verkopen. In familiekring, in de straat, in de buurt en  het winkelcentrum maar ook via social media als Facebook, Twitter en e-mail. Overal hebben zij hun best gedaan om onze mooie club te steunen door loten te verkopen.  Mede door de stimulans van jullie leiders en trainers én jullie ouders hebben jullie een formidabel mooi verkoopresultaat behaald.  Namens het bestuur en alle leden héél véél dank daarvoor aan jullie allemaal!!

Verkoopresultaat S.V. Hoofddorp.

In totaal hebben onze jeugdleden 2300 (!) loten verkocht welke ook via de incasso te innen waren. De verkopen vonden plaats via éénmalige machtigingen maar dit jaar ook via de nieuwe ‘on-line’ verkoop mogelijkheden. En onze loten verkopers hebben daar ook heel goed gebruik van gemaakt. Het resultaat is hiermee ruim 500 (!)  loten meer dan in 2019. S.V. Hoofddorp is bijzonder blij met dit mooie resultaat!

Daarmee hebben jullie S.V. Hoofddorp aan een bijdrage van  ruim €. 5.500,= geholpen! Een hartverwarmend resultaat dat de club in deze bijzondere tijden, geweldig goed kan gebruiken. Hartelijk dank voor jullie geweldige inzet !  De beloning voor iedere loten verkoper, in de vorm van €. 0,50 per verkocht  lot zal aan het einde van de maand december aan jullie worden overgemaakt.

Beste individuele verkopers.

Van onze jeugdleden hebben  129 jeugdleden actief deelgenomen om loten te verkopen.  Dat zijn er maar liefst 27 meer dan in 2019! De “top-3 “van beste individuele lotenverkopers van 2020 zijn;

1. Ryan Siebers  (Jo08-04) met 165 verkochte loten
  2. Mart Kerkheide  (Jo12-02) met 93 verkochte loten
  3. Liam Polman (Jo09-03)  met 61 verkochte loten

De individuele lotenverkopers zullen in het nieuwe kalenderjaar benaderd worden voor de ‘huldiging’ bij een thuiswedstrijd van Zondag 1.

Daarnaast ontvangen 37 verkopertjes van onze vereniging, die ten minste 20 loten verkocht hebben een gepersonaliseerde ‘voucher’ met 16 fantastische aanbiedingen, zoals korting op een dagje uit, je lekker uitleven in een trampolinepark of een 2e (sport)artikel gratis! Nieuw! Alle aanbiedingen vind je dit jaar op een online platform.

De voucher wordt via e-mail naar jou verzonden.

Ben je benieuwd op welke plaats jij geëindigd bent ? klik dan  hier

Het beste verkopende team.

Dit jaar hebben maar liefst spelers uit 44 teams deelgenomen aan de verkoop van loten. Ook dat is een verbetering met 6 van het record uit 2019!

Het ‘team’ dat samen de meeste loten verkocht heeft was de Jo08-04 met in totaal 183 loten, waaraan 4 spelers hebben bijgedragen !

Zij voldoen daarmee aan de eis dat minstens de helft van de spelers van het team, loten moeten hebben verkocht. Zij hebben in principe toegangskaarten voor het bijwonen van een thuis wedstrijd van het Nederlands Elftal verdiend. Belangrijke voorwaarde is echter wél dat er weer publiek toegelaten mag worden bij de thuiswedstrijden dit seizoen. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan zal het Bestuur een alternatief cadeau bedenken. In overleg met de teamleiding zal gezocht worden naar een geschikte datum uit de speelkalender van Oranje.

Ben je benieuwd hoe jouw team gescoord heeft ? klik dan hier

Uitslag van de trekking.

De trekking van de winnende loten heeft inmiddels plaatsgevonden op woensdag  10 december j.l.  De resultaten van de trekking kunt u terugvinden op  http://www.clubactie.nl/lotchecker

Rest ons niets anders dan alle deelnemende lotenverkopers, -teams, teambegeleiding én de lotenkopers héél  hartelijk te bedanken voor hun deelname en tot volgend jaar bij de Grote Club Actie 2021 !

Coördinatoren Grote Club Actie
Johan Dekkers en Jos van Bakel (josvanbakel.svhoofddorp@live.nl).