Sponsorzaken TOP NIEUWS

Sv hoofddorp organiseert een online kavelveiling

S.V. Hoofddorp is bezig met de organisatie van een online veiling waarvan een deel van de opbrenst naar lokale ondernemers gaat.

De club organiseert jaarlijks een fysieke veiling waarbij het geld voor de voetbalclub bedoeld is, maar vanwege de coronacrisis zijn ze gaan nadenken over een alternatief waarmee ze tegelijk ondernemers steunen.

“Veel ondernemers hebben het door de crisis erg moeilijk en op deze manier is een online veiling een win-win situatie voor zowel de ondernemers als de club”, vertelt voorzitter Serge de Reus.

Normaal gesprokeni s de jaarlijkse fysieke veiling een event waar onder het genot van een drankje, zogeheten kavels, geveild worden. “Een gezellige avond waarmee we geld voor de club binnen haalden.”

Maar de coronacrisis gooit roet in het eten: “iets waardoor we de afgelopen twee weken hebben nagedacht over een alternatief. “Frank Hesseling, een betrokken supporter met een groot sv Hoofddorp hart, trok onze aandacht met het plan om een online veiling te organiseren waarbij een deel naar de ondernemers gaat.”

Het evenement is te bekijken via : www.facebook.com/events/803668477150443