Jeugdopleiding TOP NIEUWS

Nieuw extern talent gezocht

Wil jij je aansluiten bij de mooiste club van Hoofddorp?

Jaarlijks melden veel spelers zich aan die bij S.V. Hoofddorp willen voetballen. Talentvolle spelers van buiten de club komen in aanmerking voor een plaats in een van de selectieteams binnen de jeugdopleiding van S.V. Hoofddorp. Geïnteresseerde spelers kunnen zich aanmelden via www.svhoofddorp.nl/aanmelden-talent

Een eerste screening zal plaatsvinden op basis van de inschrijfformulieren. Spelers worden vervolgens al of niet uitgenodigd voor een selectiewedstrijd/-training vanaf februari 2021, waarna evaluatie volgt en de speler te horen krijgt of hij/zij in aanmerking komt voor een stage.

Een stage betekent dat de speler mee gaat trainen voor een bepaalde periode met het team waarvoor hij/zij in aanmerking komt. Tijdens de stage wordt de speler beoordeeld door de trainers en leden van de Technische Jeugd Commissie. Na de stage krijgt de speler te horen of hij in aanmerking komt voor een plek in de jeugdopleiding van S.V. Hoofddorp.

Ben je geïnteresseerd om te spelen in een selectieteam van S.V. Hoofddorp, meld je dan nu aan!

Meer informatie? Neem dan contact op met Dennis Grimbergentalentendagen@svhoofddorp.nl | 06-14185428

PS. Bij S.V. Hoofddorp geldt de regel dat interne doorstroming voor gaat op externe instroming bij gelijke geschiktheid.