TOP NIEUWS Zondag Selectie

Zondag 1 blijft intact voor het volgende seizoen

Selectie heeft zin in een vervolg

De afgelopen weken heeft trainer Jethro Abram, samen met de Technische Commissie, met de selectiespelers Zondag-1 gesprekken gevoerd over het blijven spelen bij onze vereniging in het seizoen 2021-2022. En met veel plezier is geconstateerd, dat alle spelers het uitstekend naar de zin hebben en graag het volgende seizoen  deel willen blijven uitmaken van de Zondag-selectie. Het betreft:

Guus Zuidema (K) – Maringho Kortlevers (K) – Norair Mamedov – Sidney Schmeltz
Soeremly te Vrede – Yannick Steffens – Mathijs Miserus – Gaivyno Zeefuik
Martijn Tjon-A-Njoek – Yannick Spaargaren – Omar el Aamrani – Revelinio Vermeer
Joery Knol – Tom Boot – Browel Some – Bas Schaefers.

Met nog 5 spelers zijn gesprekken gaande en hopelijk kunnen wij binnenkort bekend maken hoe hun nabije voetbaltoekomst eruit gaat zien.

Jasmin Ramic

Helaas heeft Jasmin Ramic te kennen gegeven dat hij aan het einde van dit seizoen zal stoppen met voetballen. Door een aantal op elkaar volgende blessures heeft Jasmin de afgelopen seizoenen weinig kunnen spelen. Het steeds maar weer terug moeten komen van een blessure ziet hij niet meer zitten en dus zal hij zijn voetbalactiviteiten gaan beëindigen. Heel jammer voor Jasmin, maar ook heel jammer voor onze Zondag-1, want een fitte Ramic heeft in zijn wedstrijden duidelijk aangetoond dat hij een uitstekende spits is geweest !