Senioren TOP NIEUWS Zondag Selectie

Luc Stolker belangrijke versterking voor Zondag-1

Voor het komende seizoen heeft onze Zondag-1 zich verzekerd van de voetbalcapaciteiten van Luc Stolker. Luc is 30 jaar, controlerende middenvelder en afkomstig van Quick’20 uit Oldenzaal, waar hij aanvoerder was van de ploeg uit de 3e Divisie. Voor zijn werk is hij verhuisd naar Haarlem en via een collega had hij zich in eerste instantie aangemeld bij 2e klasser vv. De Meer in Amsterdam.

Luc is voor het komende seizoen op zoek gegaan naar een ambitieuze club om ook in het westen van het land zijn voetbalactiviteiten op een hoog niveau voort te zetten. Na een goed en uitvoerig gesprek met trainer Jethro Abram en de Technische Commissie heeft Luc zijn ja-woord aan onze vereniging gegeven en zal hij het komende seizoen in het rood-wit-blauw van S.V. Hoofddorp te zien zijn.

Wij wensen Luc veel plezier en succes bij onze Zondag-1