Mededelingen TOP NIEUWS

Welkom op onze nieuwe website

Hoewel we het afgelopen jaar niet hebben kunnen voetballen, hebben wij niet stil gezeten. Integendeel. We hebben keihard gewerkt aan een nieuwe website en vandaag lanceren we “svhoofddorpweb“.

Mooi! Een nieuwe website. Maar wat verandert er?

Onze oude website was al wat jaren oud en in de tussentijd is er een hoop veranderd, zowel in de online wereld als binnen onze vereniging. Het was dus tijd voor een nieuwe website!

Op svhoofddorpweb vind je straks niet alleen meer verhalen en meer foto’s, maar ook diverse video’s en meer interactie. Zo sluit onze nieuwe website nog beter aan bij onze visie: “wij zijn de beste en de leukste voetbalvereniging in Haarlemmermeer en omstreken”.

De grootste veranderingen op een rijtje

• Nieuwe uitstraling. Onze nieuwe website heeft een frisse uitstraling gekregen, die volledig aansluit bij onze huisstijl. Afbeeldingen en video’s spelen hierbij een belangrijke rol.
  • Nieuw menu. Het nieuwe menu geeft in één oogopslag de belangrijkste onderdelen van de website weer.
  • Meer contactmogelijkheden. Interactie vinden wij enorm belangrijk. Onze leden en bezoekers van de website kunnen daarom vanaf nu via verschillende kanalen contact met ons opnemen: via e-mail, maar bijvoorbeeld ook via diverse formulieren. En uiteraard via onze social media kanalen Facebook, Twitter en Instagram.
  • Relevante informatie voor onze grootste doelgroep. svhoofddorpweb is nog meer toegespitst op onze jeugdleden. We vinden het namelijk niet alleen belangrijk om relevante informatie te tonen, maar een website moet ook vermakend zijn.

We blijven doorontwikkelen

Een website is natuurlijk nooit af. De “TEAM” pagina’s zijn (nog) niet actief. Binnen de Communicatie afdeling zijn wij druk aan het overleggen hoe wij die pagina’s het beste kunnen aanpakken.

De komende tijd zullen we ook steeds meer functionaliteiten voor de website ontwikkelen. Daarbij willen we ons meer richten aan onze vrijwilligers om de communicatie makkelijker en toegankelijker te maken.

[democracy id=”2″]