Mededelingen Media TOP NIEUWS

Teamwork Makes The Dreamwork

Communicatie & PR S.V. Hoofddorp verwelkomt Jip Blom.

Naast de grote stappen die S.V. Hoofddorp maakt op voetbaltechnisch vlak, hebben wij ook ambitie om online beter zichtbaar te zijn. Op deze wijze willen wij nog meer bezoekers uit de Haarlemmermeer (en ver daarbuiten) kennis laten maken met onze mooie vereniging.

De afdeling Communicatie & PR is een afdeling waar wij als club trots op kunnen zijn. Samen met een mooie groep vrijwilligers hopen we de communicatie & PR naar een hoger level te brengen. De algemene berichtgeving en de website zullen in handen blijven van bestuurslid Onur Ozyigit, hoofdredacteur – webmaster Wim Uitenhaak & redacteur Dennis Grimbergen.

Jip Blom, zelf nauw betrokken bij de club en voetballend bij ons in de senioren, gaat in de toekomst nog meer ondersteuning bieden aan het (online) gedeelte van de evenementen en projecten vanuit de vereniging. Voorbeelden hiervan zijn de onlangs georganiseerde online kavelveiling en de S.V Hoofddorp podcast reeks die onlangs verschenen is via Spotify en Apple Podcasts.

Nu alleen nog hopen dat we u snel weer mogen ontvangen op Sportcomplex de Ijvelden.