Mededelingen TOP NIEUWS

Communicatie & PR verwelkomt Dennis Grimbergen als redactielid

Communicatie & PR S.V. Hoofddorp verwelkomt Dennis Grimbergen

Zoals jullie kunnen merken, hebben we niet alleen nieuwe “led verlichting”, nieuwe huisstijl en nieuwe website, maar we hebben ook versterking voor onze online redactie team: Dennis Grimbergen.

Dennis kennen we allemaal als iemand die vooral bezig is op voetbaltechnische vlak. Dennis is namelijk onze hoofdscout, lid van de technische jeugdcommissie.

Binnen de online redactie zal Dennis zich vooral bezig houden met berichtgeving over onze Jeugdopleiding. Wij heten Dennis dan ook van harte welkom en wensen hem heel veel plezier.

Communicatie & PR

De afdeling Communicatie & PR is een afdeling waar wij als club trots op kunnen zijn. Samen met een mooie groep vrijwilligers hopen we de communicatie & PR naar een hoger level te brengen. Uiteraard zijn wij nog op zoek naar mensen die het leuk zouden vinden om zo nu en dan iets te willen schrijven voor svhoofddorpweb.

Zou je het leuk vinden om onze redactie te versterken?

Als redacteur plaats je dus artikelen op de website. Deze kunnen door jezelf geschreven zijn, of worden door anderen aangeleverd. Heb je interesse, vul dan onderstaande formulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Communicatie contact form