Jeugdopleiding TOP NIEUWS

TJC blijft ook komend seizoen bouwen aan opleiding

De jeugdopleiding van s.v. Hoofddorp zit in de lift. Zo zijn we in de jaarlijkse lijst van beste jeugdopleidingen van De Voetbaltrainer gestegen van plek 84 naar plek 50 en zijn er opnieuw weer meer spelers (ondanks corona) welke stage hebben gelopen of lopen bij een BVO, waaronder onze partnerclub Ajax.

Daarnaast hebben we de coronatijd goed gebruikt om ook de spelers die binnen club uitkomen in de breedtesport weer goed in beeld te krijgen en een grotere uitdaging te bieden wanneer deze passend wordt geacht. Samen met de nieuw aangestelde TJC’s breedtesport zal ook de ondersteuning aan de trainers in de breedtesport verder vormgegeven gaan worden. Een mooie ontwikkeling met als doel om de voetbalontwikkeling van iedere speler/speelster binnen de vereniging te bevorderen.

Mooie ontwikkelingen natuurlijk, maar we zijn nog lang niet klaar. En daarom zijn we verheugd dat de samenstelling van de Technisch Jeugdcommissie onveranderd blijft het komend seizoen. De samenwerking tussen de onderlinge TJC’s is goed en er worden de nodige dwarsverbindingen gelegd richting andere geledingen binnen de vereniging. Ook komend seizoen zullen onderstaande personen zich blijven bezighouden met de verdere ontwikkeling van de jeugdopleiding.

Hoofd Jeugdopleiding          – Martijn Blijleven

TJC Bovenbouw                     – Remco van Poeteren

TJC Middenbouw                   – Steve Wiersma

TJC Onderbouw                     – Nick Hoek

TJC Meisjes                            – Raymond Verhagen

TJC Keepers                            – Ruud Rijkenberg

Hoofd Scouting                      – Dennis Grimbergen

De TJC is druk bezig om de trainersstaf voor komend seizoen rond te maken. In de komende periode zal daar meer over bekend worden gemaakt.