Bestuursmededelingen Mededelingen TOP NIEUWS Zondag Selectie

?.?. ????????? scoort samenwerking met ?? ???????????????!

Beste leden,

Een aantal jaren geleden hebben de vrouwen en meiden uit de Vrouwen 1 selectie van S.V. Hoofddorp een belactie van de VriendenLoterij georganiseerd. Het stond al tijdje op ons lijstje om een nieuwe belactie te organiseren. Met dit project kunnen wij namelijk extra geld voor S.V. Hoofddorp binnen brengen.  En extra geld kunnen we in deze rare tijd heel goed gebruiken. We missen namelijk de inkomsten van de kantine en we zien dat een deel van onze sponsoren het moeilijk heeft. Daarentegen lopen veel kosten gewoon door.  Hierdoor staat onze begroting onder druk. We zullen dit boekjaar waarschijnlijk afsluiten met een substantieel exploitatieverlies. Daarom zijn we heel blij dat de spelers van onze Zondag 1 selectie zich beschikbaar hebben gesteld om in samenwerking met de VriendenLoterij een nieuwe belactie te organiseren!

Op dinsdag 20 april tussen 18:30 en 22:00 kun je een telefoontje verwachten van een van de spelers uit onze zondag 1 selectie met de vraag of je wilt gaan meespelen met de VriendenLoterij voor S.V. Hoofddorp. Het is de moeite meer dan waard, want:

• Minimaal 40% van de lotprijs komt ten goede aan SV Hoofddorp (en dat komt goed van pas om het exploitatie-verlies over dit verenigingsjaar te verkleinen)
  • Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je wekelijks kans op fantastische prijzen. Daarnaast houdt de VriendenLoterij elke maand een lotnummertrekking en 2x per jaar een SuperBingo-trekking

??? ???? ????? ?? ????????, ??? ???? ???? ?? ?? ??? ?.?. ????????? ??? ???? ??????.  ???? ???? ?? ????? ???? ?????

Met sportieve groet,

Serge de Reus (voorzitter)

【?????? ???? ??? ???????? 】
? ??? ???? – ?????? ????? ??????? (?????????)
socialmedia@svhoofddorp.nl
? ???? ??????? – ??????????? ???????????? & ??
communicatie@svhoofddorp.nl