Jeugdopleiding TOP NIEUWS

Trainersstaf jeugdopleiding krijgt vorm

De Technisch Jeugdcommissie (TJC) is de afgelopen periode druk geweest met het spreken van trainers en het rondmaken van het plaatje voor het seizoen ‘21/’22. Op dit moment kunnen we een aantal trainers melden, waarmee we gaan continueren richting het komend seizoen.

Max Goulooze gaat door op O19-1
Komend seizoen zal Max Goulooze voor het derde seizoen de O19-1 voor zijn rekening. Deze groep, welke de laatste stap is richting het seniorenvoetbal, is bij Max in zeer goede handen. De spelers ontwikkelen zich goed en de samenwerking met onder andere de trainer van O23 (Hoofddorp Zon 2) verloopt soepel. Wij zijn dan ook blij dat Max ons ook komend seizoen weer verder helpt met het bouwen aan onze mooie club en opleiding.

Nieuwe O18-1 onder leiding van Tijmen Wels
Met groot genoegen kunnen we melden dat we komend seizoen een nieuwe selectiegroep toevoegen aan de piramide. De O19-2 zal verdwijnen en zal plaatsmaken voor de O18-1. Tijmen Wels, op dit moment trainer van onze O16-1, zal deze groep voor zijn rekening nemen. Ook Tijmen is inmiddels al heel wat seizoenen actief bij onze vereniging en zal dit seizoen zijn UEFA B gaan afronden. Door zijn grote betrokkenheid kent hij de spelers in de bovenbouw goed en dat maakt hem de ideale trainer voor deze nieuwe O18-1.

Jarno Jongkind continueert op O17-1
Dit seizoen is Jarno Jongkind overgekomen om de O17-1 onder zijn hoede te nemen. Helaas is dit niet het seizoen geworden waar zowel trainer als club op gehoopt hadden. Toch verloopt de samenwerking prettig en zien we dat spelers zich onder leiding van Jarno ontwikkelen. Het continueren van Jarno op onze O17-1 was van beide kanten dan ook een formaliteit. We zijn blij dat Jarno bij onze vereniging betrokken blijft en hopen dat aankomend seizoen beter zal gaan verlopen.

Club voert gesprekken voor nieuwe O16-1 en O15-1
De TJC is op dit moment druk bezig met het voeren van gesprekken voor onze nieuwe O16-1 en O15-1. Door het doorschuiven van Tijmen Wels komt de O16-1 vrij. De O15-1 komt ook vrij, aangezien de huidige trainer Wouter van Rooijen komend seizoen assistent-trainer gaat worden bij Alphense Boys. We betreuren dat Wouter, na vele seizoenen grote inzet voor onze vereniging, ervoor heeft gekozen om elders zijn trainerscarrière voort te zetten, maar wensen hem uiteraard wel veel plezier en succes bij deze nieuwe stap.

O14-1 komend seizoen onder leiding van Alex Golsteijn
Sinds dit seizoen is, naar volle tevredenheid van zowel trainer als club, Alex Golsteijn actief bij onze O14-1. Alex heeft zich laten zien als betrokken trainer die in staat is om spelers in deze leeftijdsgroep te ontwikkelen, uitdaging te bieden en plezier te laten ervaren. Eigenschappen die wij als vereniging belangrijk vinden. We waren er dan ook snel uit dat Alex ook komend seizoen actief blijft op onze O14-1.

Mitchell Pauwels niet meer weg te denken
Komend seizoen zal Mitchell Pauwels voor het vierde seizoen op rij actief zijn bij onze vereniging en wel bij O13-1. We hebben Mitchell leren kennen als een bevlogen trainer met hart voor zijn spelers en de ontwikkeling van die spelers. Het voelt dan ook alsof Mitchell al veel langer actief is binnen onze club en we kunnen wel zeggen dat hij echt is toegetreden tot de ‘SV Hoofddorp familie’. We zijn blij dat Mitchell ook komend seizoen onze O13-1 spelers de eerste stappen gaat aanleren van het voetballen op groot veld.

Steph Langeveld door als trainer O12-1
Met Steph Langeveld hebben we een trainer die inmiddels al vele seizoenen aan onze club verbonden is in verschillende hoedanigheden. Dit seizoen neemt Steph de O12-1 onder zijn hoede en dat bevalt zowel trainer als club goed. Het is dan ook geen wonder dat Steph komend seizoen ook dit team voor zijn rekening gaat nemen. Bij deze groep worden de laatste stappen gezet, voordat ze op groot veld gaan spelen. Steph heeft laten zien dat hij dat als geen ander in de vingers heeft. We zijn dan ook erg tevreden dat Steph actief blijft in onze jeugdopleiding.

Onderbouwtrainers blijven ondersteund worden door hoofdtrainers
Binnen de onderbouw werken we met veel jeugdspelers die belangstelling hebben in het trainerschap of misschien zelfs een sportopleiding volgen. Deze jonge en enthousiaste trainers hebben natuurlijk ondersteuning nodig. Dit seizoen werd die begeleiding verzorgt door Nick Hoek (als TJC-onderbouw) en Raymon Breedijk en Mitchell Pauwels (beiden hoofdtrainer onderbouw). Deze constructie bevalt ons zeer en we zijn dan ook blij dat, na eerder Nick Hoek, ook Raymon en Mitchell doorgaan met het ondersteunen van onze jonge onderbouwtrainers.

Komende week keepersstaf
Komende week zullen we bekend maken welke trainers onze selectiekeepers komend seizoen training zullen geven.

Staf 2021-2022
O19-1 – Max Goulooze