TOP NIEUWS Zondag Selectie

Donny Kessing keert terug bij S.V. Hoofddorp

De Technisch Commissie van de Zondag-selectie is altijd op zoek naar goede spelers die in het verleden bij S.V. Hoofddorp hebben gespeeld. Om de verdediging van Zondag-1 weer op sterkte te brengen, werd contact gezocht met Donny Kessing. Nadat Donny in een goed gesprek te horen had gekregen wat de ambities en de doelstellingen zijn van onze club, heeft hij aangegeven dat hij volgend seizoen graag terugkomt naar S.V. Hoofddorp.

Donny heeft 4 jaar gespeeld bij onze vereniging, waarvan 3 jaar in de jeugdselecties en 1 jaar bij de Zondag-selectie. Op dit moment is Donny actief bij SDZ, maar daarvoor heeft hij gespeeld bij Ajax-Amateurs en DCG. Hij is 31 jaar en woont samen met zijn vriendin en 2 kinderen. In het dagelijks leven is hij leraar op een school in Amsterdam West. Volgend seizoen is Donny ook actief als jeugdtrainer bij de voetbalschool van AZ. De combinatie van het geven van training en zelf voetballen op zondag is prima te combineren met S.V. Hoofddorp.

Wij wensen Donny veel plezier en succes bij onze Zondag-1