Mededelingen TOP NIEUWS

STARS VOETBALDAGEN van 16 t/m 18 augustus 2021

Dit jaar organiseren we alweer de 12e editie van onze Stars Voetbaldagen. Daar zijn wij ontzettend trots op. Helaas kon het vorig jaar niet doorgaan. Dit jaar gaan we er een coronaproof feestje van maken. Wij nodigen daarom de 2e jaars Benjamini’s t/m de O15 van harte uit om mee doen!

Plezier staat voorop

Elk jaar zien we opnieuw dat de deelnemers met elkaar enorm veel plezier beleven aan deze drie dagen. Die stralende gezichten is waar wij, onze trainers en vrijwilligers het voor doen. In een groep, met twee trainers, voetbaloefeningen /onderdelen doen, maar ook lekker losgaan tijdens het “waterspektakel” op de derde dag. Gezellig met je teamgenootjes en vriend(inne)tjes je nog een paar dagen heerlijk kunnen uitleven voordat de school weer gaat beginnen. Hoe mooi is dat?

Deelnemen voor het goede doel

Natuurlijk gaat ook dit jaar het grootste gedeelte van de opbrengst naar “onze kinderen” in Zuid Afrika. Zo zorgen wij met elkaar dat ook zij een beetje meer kind kunnen zijn. Heb je nog oude voetbalschoenen die je niet meer past? Neem ze mee, want ook daar zijn de kinderen in Zuid Afrika heel erg blij mee. Dat kunnen jullie o.a. ook zien op onze Facebook pagina.

Kleine aanpassing van de kosten

Een aantal jaren hebben we de kosten gelijk kunnen houden. Helaas is dit nu niet meer mogelijk en zijn we genoodzaakt het te verhogen naar € 85 per deelnemer. Wat jullie hiervoor allemaal krijgen weten de meesten wel. Een voetbaltenue, driemaal lunch, drinken, fruit en nog veel meer.

Een vrijwillige extra bijdrage mag altijd in de vorm van bijvoorbeeld € 5 of € 10. Hierdoor sponsor je wat extra uitgaven, die we anders moeten betalen uit de opbrengst.

Onze trainers staan drie dagen belangeloos voor de groepen. Dat vinden zij zelf heel leuk, maar verdient ook een groot compliment.

Na een paar keer uitstellen sluit de inschrijving definitief op 12 juli 2021!

Natuurlijk zijn wij ook actief op Facebook en Instagram en is het formulier ook daar te vinden. Vorige keer hebben we helaas ook kids moeten teleurstellen, dus zorg dat je op tijd bent! Jullie weten het: VOL= VOL!

Wij kijken uit naar jullie deelname en beloven er wat moois van te maken!

Chris Schuthof, Karin Rietbergen, Mark en Marleen van Poelgeest