Bestuursmededelingen TOP NIEUWS

Ben jij fysiek of digitaal aanwezig bij de Algemene Ledenvergadering ?

Zoals eerder vermeld staat de Algemene Voorjaars Ledenvergadering dit jaar gepland op maandag 31 mei a.s.

Vanwege de huidige Corona maatregelen kunnen helaas maar 30 personen de Ledenvergadering fysiek bijwonen in ons clubgebouw.

We willen natuurlijk wel iedereen de mogelijkheid bieden aanwezig te zijn, en willen ook niet de vergadering opnieuw uitstellen.

We hebben daarom besloten er een hybride vergadering van te maken.

Leden kunnen daarbij zelf hun voorkeur uitspreken of zij fysiek aanwezig willen zijn in ons clubgebouw, of dat zij digitaal aansluiten bij de vergadering.

Om een en ander in goede banen te leiden, verzoeken wij de leden om uiterlijk op zaterdag 29 mei hun voorkeur voor de aanwezigheid aan ons kenbaar te maken via mailadres: bestuur@svhoofddorp.nl

Leden die digitaal bij de vergadering aansluiten ontvangen dan uiterlijk op maandag 31 mei een vergaderverzoek via de mail met een link naar de vergadering.

Leden die fysiek aanwezig willen zijn, kunnen vanaf 19:15 uur die avond binnenlopen.

De vergadering start dit jaar om 19:30 uur.

De agendastukken kunnen vanaf vrijdag 21 mei a.s. worden opgevraagd via mailadres: bestuur@svhoofddorp.nl