svHoofddorp Jeugd TOP NIEUWS

Nieuwe structuur om vrijwillige sv Hoofddorp trainers onderbouw beter te faciliteren

Het afgelopen seizoen is achter de schermen hard gewerkt aan een structuur om de vrijwillige train(st)ers van de Benjamini’s t/m O 12 beter te kunnen faciliteren en ondersteunen.
Vanaf aankomend seizoen 2021/2022 kunnen train(st)ers ondersteuning krijgen van een zogenoemde hoofdtrainer bij de inrichting van hun trainingen, vragen over wat van spe(e)l(st)ers van een bepaalde leeftijd verwacht kan worden, coaching en benadering van de spelers, speelwijze en dergelijke. De hoofdtrainers zullen ook regelmatig op de trainingsdagen aanwezig zijn.

sv Hoofddorp gelooft in het positief benaderen van kinderen en stelt het voetbalplezier centraal. Daarnaast wil sv Hoofddorp spe(e)l(st)ers de mogelijkheid bieden zich verder te ontwikkelen en te groeien in het voetbalspel. De voetbaltrain(st)er speelt hierbij een centrale rol. Door hem/of haar beter te faciliteren en ook de mogelijkheid te bieden om zich verder te ontwikkelen willen we dit verder uitbouwen.

Als eerste stellen we de 3 Technisch jeugd coördinatoren breedtesport aan jullie voor (zie foto), zij sturen deze nieuwe ondersteuningsstructuur voor de vrijwillige trainers aan:

Bajja (Lahoucine ait Bajja) (midden): TJC Benjamini’s t/m JO 8 (linken aan Bio hierboven)
Rob Beij (links): TJC JO 9 t/m JO 12 (linken aan Bio hierboven)
Jan Niemeijer (rechts): TJC JO 9 t/m JO 12 (linken aan Bio hierboven)

Ik ben trots op deze mooie volgende stap in het faciliteren en begeleiden van onze vrijwillige trainers. Binnenkort horen jullie nog meer hierover!

Inge de Graaf-Oudhuis
Jeugdvoorzitter sv Hoofddorp