Mededelingen TOP NIEUWS

Regiocup voor de jeugd vanaf as zaterdag 5 juni van start en versoepelingen voor senioren

Regiocup
Nu op vrijdag 28 mei verdere versoepelingen door de regering bekend zijn geworden, kan de KNVB Regiocup eindelijk van start kan gaan. Nu de start zoveel later was dan gedacht, hebben de teams vorig weekend alsnog de kans gekregen om te laten weten of ze nog mee willen doen.

Voor alle teams die zich hebben aangemeld start de KNVB Regiocup voor jeugdteams t/m 17 jaar dus a.s. zaterdag. Dit betekent dat er weer tegen andere clubs wordt gevoetbald, in de Regio in juni. Vandaag, donderdag 3 juni, is het wedstrijdprogramma gepubliceerd via de voetbal.nl App van de KNVB.

Deze versoepelingen zijn een mooie stap vooruit, maar we gaan nog niet terug naar normaal. Zo mogen er nog steeds geen toeschouwers komen kijken, en blijven het clubgebouw, de kleedkamers en de kantine dicht.
Het complex is alleen te betreden door teams, teambegeleiding en coördinatoren voor eigen trainingen en wedstrijden. Daarnaast voor een beperkt aantal chauffeurs van de teams van de tegenpartij.

Voor een overzicht van veelgestelde vragen over de KNVB Regiocup zie: https://www.knvb.nl/info/62803/veelgestelde-vragen-over-de-knvb-regiocup

Corona protocol en oproep voor Corona coördinatoren
S.V. Hoofddorp is op zoek naar ouders of leden die willen helpen bij de Corona dienst op zaterdagoverdag of doordeweeks (ma-do) einde middag tot 21.15u (18+). Uiteraard wordt u daarvoor ingewerkt en opgenomen in een Appgroep waarbij u zelf kunt aangeven welk moment u kunt. Het biedt u meteen ook de gelegenheid om wat meer bekend te raken met de organistorische kant en de vrijwilligers van de club. Belangstelling? Meldt u aan bij onze Jeugdsecretaris Marleen van Poelgeest, via WhatsApp: 06-46116234.

Voor een overzicht van de geldende Corona maatregelen zie hier.

Versoepelingen voor senioren leden
Een andere versoepeling betreft het voetballen voor seniorenleden. Vanaf nu mogen alle senioren teams trainen (dus ook leden van 26 jaar en ouder) en mogen er weer onderlinge wedstrijdjes worden gespeeld. Het is nog niet toegestaan om tegen andere clubs te spelen.