Mededelingen TOP NIEUWS

S.V. Hoofddorp kiest voor Macron als nieuwe kledingleverancier

Vol trots hebben wij in de ledenvergadering op 31 mei 2021 het nieuws bekend gemaakt dat SV Hoofddorp heeft gekozen voor Macron als nieuwe kledingleverancier! De vereniging heeft een contract afgesloten met Macron-dealer Decrowear uit Noordwijkerhout. Met Macron en Decrowear hebben wij een betrouwbare en service gerichte partner gevonden die ons als vereniging de komende jaren gaat ontzorgen op het gebied van kleding.
Een afvaardiging van leden en spelers uit diverse geledingen van de vereniging heeft uit 6 verschillende proefmodellen het onderstaande speciaal voor SV Hoofddorp ontworpen nieuw wedstrijdshirt van Macron gekozen:

Nicole Visser van Decrowear is zeer content met de langdurige samenwerking: “We zijn trots dat we met SV Hoofddorp een partnership voor de lange termijn aangaan. SV Hoofddorp is een schitterende en toonaangevende club uit de regio. Wij zijn erg blij om deze club in kwalitatief hoogwaardige Macron kleding te mogen aankleden. Het volledige assortiment van wedstrijd- en trainingskleding en andere artikelen zoals tassen kan vanaf volgend seizoen in de Macron Store in het clubhuis van SV Hoofddorp aangeschaft worden. Naast de Macron Store bij SV Hoofddorp zal binnenkort een webshop live gaan waarop leden online kunnen bestellen. Meer nieuws hierover volgt in de komende weken.”

Het contract met kledingleverancier Errea liep af. Het bestuur is daarom aan het einde van 2020 een inkooptraject gestart om te komen tot een nieuwe raamovereenkomst met een leverancier voor een volgende periode van minimaal 5 jaar. In totaal zijn daarbij offertes van 5 leveranciers met elkaar vergeleken. De aanbiedingen zijn daarna beoordeeld op basis van vooraf gestelde criteria waaronder: kwaliteit van de kleding, uitstraling van de tenue’s, prijs voor de leden, en bestel- en afhaalmogelijkheden (multichannel). Dit was een hele kluif en het bestuur wil metname Co Erkemeij bedanken voor de tijd en energie die hij hierin heeft gestoken. We zijn blij te kunnen melden dat het ons is gelukt een nieuwe leverancier te selecteren die aan al onze eisen en wensen kon voldoen en ook direct bij het begin van het nieuwe seizoen vanuit onze kledingshop kan gaan leveren. De nieuwe leverancier is Decrowear uit Noordwijkerhout. Zij zijn dealer van het merk Macron. De SV Hoofddorp shop is momenteel gesloten en zal in de komende weken omgeturnd worden tot een heuse Macron Store. Met ingang van het komende seizoen kan in de Macron Store de nieuwe wedstrijd- en trainingskleding gekocht worden.

Reserve TenueStandaard Tenue

Vanaf heden kunnen geen SV Hoofddorp artikelen van Errea meer besteld worden. Leden die nieuwe kleding nodig hebben kunnen een keuze maken uit de artikelen die zijn opgenomen in de SV Hoofddorp lijn van Macron. Deze kledinglijn is in samenspraak met een afvaardiging van leden en spelers van de vereniging gekozen. Spelers worden niet verplicht om met ingang van het aankomende seizoen al hun Errea kleding in te ruilen voor Macron kleding. De overgang zal gefaseerd plaatsvinden (om leden door de wijziging van kledingleverancier niet op extra kosten te jagen). We spreken de wens uit om over 2-3 jaar allemaal in Macron kleding te lopen. Bij de kleurstelling van het Macron assortiment is rekening gehouden met de kleuren van de bestaande Errea kleding. In het nieuwe Macron assortiment is bij het bepalen van de SV Hoofddorp lijn rekening gehouden met de wens van spelers om meer keuzemogelijkheden te hebben.
Het bestuur bedankt de vrijwilligers die jarenlang de SV Hoofddorp shop hebben bestierd van harte voor hun hulp en inzet.
Door Decrowear gaan we als club volledig ontzorgd worden. Decrowear gaat de Macron Store exploiteren. Via een aparte website kan er binnenkort ook online kleding besteld worden.