Jeugdopleiding TOP NIEUWS

Prachtig toetje voor de (nieuwe) o13-1!

Onlangs kreeg Mitchell Pauwels, trainer van de o13-1, een mooie uitnodiging van AZ Alkmaar: willen jullie met de nieuwe o13-1 twingames spelen tegen de o12 van AZ?
Het antwoord op de vraag was uiteraard volmondig JA!
Met in totaal 20 spelers werden twee teams geformeerd: team A was een team met louter o13 spelers, terwijl team B een mix was van spelers uit de o12-1, o13-1 en o13-2.
Met veel passie, enthousiasme én goed voetbal hebben de boys een prima wedstrijd gespeeld.
Uiteindelijk speelden beide teams 5 wedstrijden van 15 minuten.
Team A kon geweldig tegenstand bieden. Wat heet! Na 5 wedstrijden wonnen zij met 4-2 van de AZ’ers.
Team B, dat dus bestond uit een mix van o12 en o13 spelers, had het uiteraard een heel stuk lastiger, maar zijn absoluut een ervaring rijker en nemen dit weer mooi mee in hun bagage!

Foto’s: Tim Böhme