TOP NIEUWS Vrouwen selectie

Het beste recept voor een overwinning van Vrouwen1

Na de 1-0 winst van vorige week op koploper Rijnvogels is de teamspirit bij vrouwen 1 fantastisch. Van een potje padelle tot pizza eten en dan een avondje feesten in de Patronaat. Het is een mooi hecht team. Toch dacht  trainer Vincent nog een stukje beter kon. Hij trakteerde zijn Squadra  donderdag te op een heerlijke roti maaltijd. Een mooie basis om op zaterdag een  goede wedstrijd neer te zetten tegen het laag geplaatste FC Aalsmeer.
Het plan werkte, de vrouwen  voetbalden als een roti-recept. Na het eerste fluitsignaal was er een kalme en rustige start,  misschien iets te rustig dus halverwege 2-0 achter. Voorbedacht plan van de coach …??? tuurlijk want net als het maken van roti, moet je naar het eindresultaat kijken. Proef  je na een half uurtje dan is de roti  nog niet te eten. Maar gooi er halverwege wat massala kruiden en madame Jeanette peper bij dan wordt het over heerlijk. Dus na de rust  verse impulsen bij de Squadra door het inbrengen van Samantha, Simone en Amber. Het spel werd stukken beter. Rowanne en Jamie gingen het middenveld beheersen en Noor en Sterre werden een niet te passeren verdediging. Hoofddorp scoorde 5 keer en Aalsmeer werd met de 5-2 verslagen . Hierdoor een mooie tweede plaats achter het ongeslagen Foreholte.

De vele supporters uit Hoofddorp zagen weer een leuke wedstrijden en wachten nu op de roti van coach Vincent.

Groet en tot op de velden. JOSP.