Jeugdopleiding TOP NIEUWS

Jeugdspelers uitgenodigd door KNVB

Maar liefst 13 spelers zijn door de KNVB uitgenodigd voor het deelnemen aan trainingen of het spelen van wedstrijden bij een van de selecties van het KNVB Jeugdplan Nederland. De trainingen en wedstrijden van het Jeugdplan Nederland zijn extra voetbalactiviteiten naast de voetbalactiviteiten bij de vereniging van de desbetreffende spelers. De voetballers komen in een prestatieomgeving waarbij ze kennis maken met vertegenwoordigend voetbal. Het is het podium waar zij hun talent kunnen laten zien en zich kunnen verbeteren op een hoger niveau.

Het aantal S.V. Hoofddorp spelers dat door de KNVB wordt uitgenodigd, kan gedurende dit seizoen nog verder oplopen. Dit is opnieuw een signaal dat de jeugdopleiding van S.V. Hoofddorp de weg omhoog echt heeft gevonden!

S.V. Hoofddorp wens alle uitgenodigde spelers heel veel succes en plezier tijdens de KNVB activiteiten!