Jeugdopleiding TOP NIEUWS

De uitnodigingen stromen binnen!

De jeugdopleiding van S.V. Hoofddorp heeft al een aantal jaren de stijgende lijn te pakken. De club bezit de status ‘Regionale jeugdopleiding’ van de KNVB en is Ster-partnerclub van AFC Ajax. Al seizoenen lang draaien onze opleidingsteams bovenin mee op divisieniveau en is een aantal teams dit seizoen al gepromoveerd.

Ook dit seizoen zijn de scouts van Betaald Voetbal Organisaties (BVO’s) veelvuldig te vinden langs de lijn bij onze teams en is de lijst met uitgenodigde spelers nu al indrukwekkend te noemen:

AZ
Danny van der Velde (o10-1)
Justice Riedewald (o10-1)
Ilyano Hetharie (o10-1)

PSV
Menno Bangu (o15-1)
Clydel Kigongo (o15-1)
Chavarello Hellings (o14-1)

FC Volendam
Ferron Fung a Loi (o16-1)
Ruben Antwi (o16-1)
Clydel Kigongo (o15-1)
Chavarello Hellings (o14-1)

AFC Ajax
Justice Riedewald (o10-1)
Danny van der Velde (jo10-1)

En dan zitten we pas in december….

Als club zijn wij er trots op dat onze spelers een kans krijgen zich in de kijker te spelen bij een BVO.

Wil jij volgend seizoen ook deel uitmaken van onze jeugdopleiding en speel je nu nog niet bij S.V. Hoofddorp? Meld je dan aan via https://svhoofddorp.nl/svhacademy/aanmelden-talent/