Bestuursmededelingen TOP NIEUWS

In Memoriam: Ria van Eck

Het bestuur van S.V. Hoofddorp heeft op 12 december j.l. het verdrietige bericht ontvangen van het overlijden op 81-jarige leeftijd van Ria van Eck.

Ria was ruim 34 jaar het vertrouwde gezicht in de kantine van onze vereniging. Velen hebben van haar de kneepjes van het kantine vak geleerd, waarbij haar humor, hartelijkheid en positieve levenshouding de boventoon voerde.

Ria was een clubicoon en werd letterlijk en figuurlijk door de gehele vereniging omarmd. Wij gaan haar ontzettend missen en denken daarbij aan de vele prachtige memorabele momenten, die wij met haar hebben mogen beleven.

Wij betuigen de familie van Ria onze oprechte deelneming en wensen hun veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.

Bestuur en leden van S.V. Hoofddorp