svH 95 jaar TOP NIEUWS

Uit de oude doos (4) #svH95jaar

S.V. Hoofddorp bestaat dit jaar 95 jaar! Een prachtige mijlpaal. Natuurlijk kijken we al vooruit naar het eeuwfeest, maar hoe leuk is het om zo af en toe terug te kijken door middel van geweldig beeldmateriaal, beschikbaar gesteld door fotopersbureau de Boer.

We gaan terug naar 17 november 1990.  S.V. Hoofddorp zondag 1 speelt een uitwedstrijd in Vijfhuizen tegen DSOV. Op de foto herkennen we John Hesp, Fred Kuipers en Norbert ‘Noppie’ de Kort. Drie rasechte Hoofddorpers, die nog steeds op zondagochtend hun wedstrijdjes in het rood-wit-blauw spelen.

Klik hieronder op de foto’s om ze te vergroten.

Er zijn nog véél meer foto’s, die wij de komende maanden graag met jullie willen delen. heb je zelf nog foto’s en video’s die je wilt delen met ons? Neem dan contact op met Dennis Grimbergen via dgrimbergen@gmail.com / 06-14185428