svH 95 jaar TOP NIEUWS

Uit de oude doos (5) #svH95jaar

S.V. Hoofddorp bestaat dit jaar 95 jaar! Een prachtige mijlpaal. Natuurlijk kijken we al vooruit naar het eeuwfeest, maar hoe leuk is het om zo af en toe terug te kijken door middel van geweldig beeldmateriaal, beschikbaar gesteld door fotopersbureau de Boer.

Op de foto herkennen we natuurlijk Hans Mols. Hans is al bijna 60 jaar lid van S.V. Hoofddorp! Naast actief voetballer was Hans ook jarenlang actief als bestuurslid. In de jaren ’70 en ’80 speelde Hans zo’n 70 wedstrijden in het betaalde voetbal voor o.a. AZ’67, Telstar en FC Amsterdam. Zijn actieve carrière sloot hij natuurlijk af in Hoofddorp.

De foto is gemaakt tijdens de wedstrijd DIO – S.V. Hoofddorp zon 1 (16 april 1989)

Er zijn nog véél meer foto’s, die wij de komende maanden graag met jullie willen delen. heb je zelf nog foto’s en video’s die je wilt delen met ons? Neem dan contact op met Dennis Grimbergen via dgrimbergen@gmail.com / 06-14185428