svH 95 jaar TOP NIEUWS

Uit de oude doos (6) #svH95jaar

S.V. Hoofddorp bestaat dit jaar 95 jaar! Een prachtige mijlpaal. Natuurlijk kijken we al vooruit naar het eeuwfeest, maar hoe leuk is het om zo af en toe terug te kijken door middel van geweldig beeldmateriaal, beschikbaar gesteld door fotopersbureau de Boer.

We gaan terug naar 7 april 2000. SV Hoofddorp zaterdag 1 speelt een thuiswedstrijd tegen IJmuiden. Wedstrijden tegen de ‘zebra’s’ waren altijd op het randje. Uiteraard waren de hondstrouwe supporters ook aanwezig. Meneer Gerard van Krieken zat, zoals altijd, op zijn stoeltje voor de reclameborden. Soms werd Gerard iets te emotioneel en moest hij weer even tot rust gemaand worden door, in dit geval, niemand minder dan Kees Jansma. Na afloop was alles weer rustig bij Gerard en kon hij in zijn Ferrari-rode Canta huiswaarts keren. Hieronder vind je nog drie foto’s van de wedstrijd.

Er zijn nog véél meer foto’s, die wij de komende maanden graag met jullie willen delen. heb je zelf nog foto’s en video’s die je wilt delen met ons? Neem dan contact op met Dennis Grimbergen via dgrimbergen@gmail.com / 06-14185428