Senioren TOP NIEUWS

“La Roja” S.V. Hoofddorp Zaterdag 1 wint eerste periode

Zonder zelf te spelen, maar door een (te) kleine overwinning van concurrent RKVIC afgelopen zaterdag, is het de Zaterdag 1 gelukt op doelsaldo de eerste periodetitel te veroveren. Hiermee verzekert de ploeg zich voor de nacompetitie en mogelijke promotie naar de Derde Klasse Zaterdag.

Toch hoop de ploeg dat de nacompetitie niet gespeeld hoeft te worden: na negen wedstrijden is de ploeg immers nog steeds koploper in de vierde klasse D, en hoopt dit tot het einde van het seizoen vol te houden. De weg is echter nog lang, en daarom is de veroverde periodetitel al vast een mooi extraatje welke de promotie aspiraties levendig houdt.

A.s. zaterdag 19 februari vervolgt de Zaterdag 1 de competitie met een lastige uitwedstrijd tegen Vogelenzang 1.