Oproepen TOP NIEUWS

Help onze onderhoudsploeg via NLdoet.nl

Op vrijdag 11 maart nodigt de trotse onderhoudsploeg van S.V. Hoofddorp jou deze ochtend uit om samen met hen de handen uit de mouwen te steken. Na de kennismaking vergezeld van koffie en wat lekkers kan er worden gestart met de diverse taken. Alle materialen zijn aanwezig voor een nodige reinigingsbeurt van de dug-outs, reclameborden en het scorebord van de velden 1 en 2. Kortom samen werken aan een prachtig sportcomplex.

Wil jij helpen? Schrijf je nu in via de site van NLdoet.NL en beleef een actieve gezellige ochtend.

De divers samengestelde en toch gelijkwaardige groep vaste vrijwilligers steekt iedere vrijdagochtend met elkaar 2 uurtjes de handen uit de mouwen. Naast de onderlinge gezelligheid halen zij ook trots uit hun onderhoudswerk voor de club. Als het werk gedaan is, en alles ziet er weer spik en span uit. Daarna smaakt het welverdiende kopje koffie of thee extra lekker. De sportvelden en kleedkamers zijn dan weer gereed voor alle sportievelingen die in het weekend met elkaar kunnen genieten van een potje voetbal op een mooi onderhouden terrein. Zo kan S.V. Hoofddorp een warm welkom geven aan alle (gast)spelers en het publiek.
Heb je deze vrijdag een leuke ochtend gehad en wil je je aansluiten bij deze ploeg? Heel fijn. Wil je liever eenmalig meehelpen? Ook top. Wees welkom!

Johan de Jong zal je welkom heten in de kantine van de club.

Datum: vrijdag 11 maart 2022
Tijd: van 08.00-10.00 uur
Locatie: buiten op het sportcomplex de IJvelden

Deze activiteit wordt mede georganiseerd door NLdoet. Kijk op NLdoet.nl wat deze organisatie allemaal doet en hoe zij het vrijwilligerswerk in het zonnetje zet.