Jeugdopleiding TOP NIEUWS Vacatures

Kom jij de interne scouting versterken?

S.V. Hoofddorp is voor diverse leeftijdscategorieën op zoek naar interne scouts. S.V. Hoofddorp is door de KNVB gecertificeerd als regionale jeugdopleiding en hecht veel waarde aan de ontwikkeling van haar jeugdopleiding.

Wil jij helpen om onze jeugdopleiding nog verder te verbeteren?

Interne scouting:

Wij vinden het belangrijk dat spelers op het niveau spelen waar ze ‘’thuis’’ horen. Dat is dan ook de belangrijkste reden tot het vergroten van ons interne scoutingsteam en de spelers van niet selectieteams in beeld te hebben en te houden.

Wij richten ons met name op teams binnen de leeftijden o7 t/m o13, omdat juist spelers in deze leeftijdscategorieën grote veranderingen doormaken in ontwikkeling en sprake is van externe factoren zoals de overstap van een klein naar groter veld. Hoe eerder talent wordt herkend, des te beter wij dit talent kunnen begeleiden en hij/zij zich nog beter kan ontwikkelen. Wij willen binnen S.V. Hoofddorp spelers op het juiste niveau laten spelen en de maximale ontwikkeling benutten. Spelen op het juiste niveau zal tevens het plezier tijdens trainingen en wedstrijden nog meer vergroten. Het door laten stromen van niet selectiespelers naar selectieteams valt ook binnen de doelstelling van de interne scouting.

Wat verwachten wij van onze scouts?

• Een voetbalachtergrond
  • Ziet de scouting als zuivere hobby.
  • Moet over veel vrije tijd beschikken, zeker op de zaterdag!
  • Voelt zich absoluut betrokken bij het jeugdvoetbal.
  • Een visie hebben over jeugdvoetbal en dat ook uitdragen.
  • Zich enigszins in de belevingswereld van de jeugdspeler kunnen verplaatsen.
  • Moet zich kunnen vinden in de ideeën, gedachten en structuur van de club.
  • Selectief te werk gaan.
  • Het niveau goed kunnen inschatten.
  • Het niveau kennen waarvoor hij/zij de talenten scout.
  • Het in beeld brengen van getalenteerde spelers.
  • Bereid zijn periodiek scoutingvergaderingen bij te wonen.
  • SV Hoofddorp te allen tijde representatief vertegenwoordigen.

Kom jij ons scoutingsteam versterken?

Als jij belangstelling hebt om ons te helpen kun je mailen naar: dgrimbergen@gmail.com t.n.v. Dennis Grimbergen, TJC Scouting SV Hoofddorp.