TOP NIEUWS Vacatures

Webredacteur

Voor onze redactie zijn wij op zoek naar een webredacteur! Jij gaat aan de slag om leuke content te creëren voor op de website. Ben jij creatief en heb je een vlotte pen? Reageer dan op deze vacature.

Aan de slag als Webredacteur

Als Webredacteur bekleedt je een functie waarin je jouw creativiteit kwijt kan! Zo nu en dan binnen de club mensen interviewen naar aanleiding van events, wedstrijden etc.. Naar aanleiding van deze interviews schrijf je leuke stukken voor op de website. Daarnaast krijgen we als redactie stukken aangeboden door andere afdelingen om deze op de website te plaatsen. Kortom een afwisselende (vrijwilligers) functie waarin jij het verschil kan maken met leuke teksten.

Ben jij een creatieveling met een vlotte pen? Reageer dan op deze vacature!

Als jij belangstelling hebt om ons te helpen, kun je mailen naar: communicatie@svhoofddorp.nl