TOP NIEUWS Zondag Selectie

SVH 1 – SV Hillegom: 4 – 2

Zelf stond ik op veld 2 bij de wedstrijd van JO18-2 (waar ik trainer-coach van ben) tegen AFC JO18-2. Voor diegene die geïnteresseerd is, wij gaven een voorsprong van 4-2 weg. UITSLAG: 4-4.

In tegenstelling tot de JO18-2 wist onze hoofdmacht wel te winnen met 4-2 van streekgenoot SV Hillegom.

De eerste helft was behoorlijk enerverend heb ik begrepen. De wedstrijd ging heen en weer met veel kansen voor zowel onze jongens als voor Hillegom. We kwamen weliswaar met 0-1 achter in de vierde minuut maar snel daarna maakte Gairvyno Zeefuik de gelijkmaker. In de 44ste minuut op voorsprong door Jasper-Ewout Breemen-Schneider: 2-1 de rust in.

De wedstrijd begon na de rust een beetje in te dutten, maar de slotfase daarentegen was erg spannend. Hillegom komt in de 76ste minuut gelijk: 2-2. Een minuutje daarna maakt Jasper-Ewout de 3-2. Martijn Tjon-A Njoek beslist de wedstrijd kort daarna via een strafschop: 4-2!

Een zwaar bevochten, maar zeker wel een verdiende overwinning. Goed gedaan boys..

De volgende wedstrijd is tegen SDZ. We hoeven niet lang te wachten, want de wedstrijd is a.s. donderdagavond om 20:30. THUIS!