Mededelingen TOP NIEUWS Vacatures

Ook trots op onze Onderhoudsploeg? Help mee!

Het sportcomplex ligt er altijd tiptop bij. Misschien vind je dit een vanzelfsprekendheid, maar zoiets gaat niet vanzelf….

S.V. Hoofddorp heeft op dit moment een top onderhoudsploeg. Een fijne groep mensen die het mogelijk maakt dat doordeweeks iedereen op een schoon complex kan trainen en in het weekend wedstrijden kan spelen. Geweldig toch?!

We zoeken een paar extra ploeggenoten.
Lijkt het je leuk om op maandag- en/of vrijdagochtend tussen 07:30 en 10:00 uur gezamenlijk de handen uit de mouwen te steken? Na een kop koffie en twee uurtjes werken zijn de sportvelden en kleedkamers weer klaar voor alle sportievelingen. Zo kan S.V. Hoofddorp een warm welkom geven aan alle (gast)spelers en de toeschouwers. Hier is onze onderhoudsploeg terecht trots op!

Wil je eraan meehelpen dat alle leden lekker kunnen genieten van een potje voetbal op een mooi onderhouden terrein? Stuur dan een mailtje naar bestuur@svhoofddorp.nl.