Senioren TOP NIEUWS

Competitieindelingen senioren (m) A-categorie – seizoen 2022-2023

De KNVB heeft de indelingen van de competitie seizoen 2022-2023 voor de senioren / A-categorie gepubliceerd. De indelingen van Zondag-1 kent geen verrassingen, Kampong – DSOV – Legmeervogels – ROAC zijn verdwenen en hiervoor in de plaats zijn gekomen De Meer (Amsterdam) – IVV (Landsmeer) – Vitesse’22 (Castricum) – HBC (Heemstede). De indeling van Zondag-2 is flink gewijzigd t.o.v. vorige seizoenen, dit team zal nu vooral in West 2 zijn wedstrijden moeten gaan spelen. Veel nieuwe tegenstanders, grotere afstanden (Rotterdam / Delft / Den Haag !) maar dus ook veel nieuwe uitdagingen ! Zondag-3 is na de promotie ingedeeld in onze eigen regio met slechts een enkele verre uitwedstrijd. Zaterdag-1 kent weer een paar oude bekende tegenstanders, maar zal toch voornamelijk de wedstrijden in de regio Kennemerland gaan spelen. De definitieve poule-indelingen van seniorenteams van Zaterdag en Zondag van de B-Categorie worden eind augustus a.s. gepubliceerd.

ZONDAG-1 – 1e klasse A

S.V. Hoofddorp – AFC’34 – AGB – Assendelft – FC Uitgeest – Fortuna Wormerveer – HBC – Hillegom – IVV – Kolping Boys – LSVV – De Meer – SDZ – Vitesse’22

ZONDAG-2 – Res. Hoofdklasse

S.V. Hoofddorp-2 – Antibarbari-2 (Rotterdam) – CVV Zwervers-2 (Capelle aan den IJssel) – Concordia-2 (Delft) – DHC-2 (Delft) – HBC-2 – HBS-2 (Den Haag) – HVV-2 (Den Haag) – Hillegom-2 – Quick-2 (Den Haag) – S.V. Den Hoorn – SJC-2 (Noordwijk) – VOC-2 (Rotterdam)