Mededelingen TOP NIEUWS

Onze jeugdleden gaan weer loten verkopen via de Grote Clubactie 2022

Zaterdag 24 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie

Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Ook dit jaar zetten we ons in voor Jeugdvoetbal-evenementen binnen de club. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat. Hiervan ontvangt de lotenverkoper individueel €. 0,50 per verkocht lot.

Veilig én verantwoord loten verkopen

Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een veilige én verantwoorde manier loten gaan verkopen. Zowel voor verkopers áls kopers!. Zo staat op de voorzijde van het verkoopboekje reeds een op naam van verkoper geregistreerde QR-code die verkopers kunnen delen en kopers kunnen scannen met hun telefoon. Begin september lees je alle informatie over onze deelname aan de Grote Clubactie 2022 op onze website www.svhoofddorp.nl. Daar vind je naast alle belangrijke data o.a. hoe de ‘on-line’ verkoop in zijn werk gaat.

Extra inkomsten hard nodig

We gaan er met zijn allen weer vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van zoveel mogelijk verkopers en aankopen door familie, vrienden, buren, senioren leden en inwoners uit Hoofddorp óf wijde omgeving! Want óók nu kunnen we die extra steun goed gebruiken!