Mededelingen TOP NIEUWS

Inrit vrijlaten s.v.p.

Te vaak zien we dat er fietsen, scooters en brommers voor het toegangshek geplaatst worden tijdens trainingen en wedstrijden. De tekst op het hek laat er geen twijfel over bestaan dat dit anders moet: deze ruimte dient vrij te zijn i.v.m. toegang van eventuele calamiteitendiensten. Je moet er ook niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn als bijvoorbeeld ambulancepersoneel niet tijdig bij een situatie kunnen zijn om iemand te helpen.

Een goede ontwikkeling is wel om te zien dat wij allen of met de fiets óf met de scooter naar de club komen. En om alle voertuigen een plek te bieden wordt de fietsenstalling uitgebreid. Een exacte datum is nog niet bekend maar de gemeente Haarlemmermeer is een belangrijke schakel in de uitvoering. Dus nog even geduld, het komt eraan.