Vrouwen selectie

Burendag: Vrouwen1 op visite bij Overbos

Zaterdag 24 september was het Burendag. Een mooie dag voor vrouwen 1 om op visite te gaan bij Overbos voor de eerste competitie wedstrijd.
De eerste 30 minuten hielt de Squadra van Vincent zich aan het visiteprotocol en voetbalde gezellig mee met Overbos. Daarna vonden ze het welletjes en maakte Nikki op mooi aangeven van Amber de 1-0 en Rosa, direct uit een corner, de 2-0. Met keepster Meike Tholen en rechtsback Cheryl die hun competiedebuut maakten, ging Hoofddorp vrolijk verder met scoren. Lois maakte de 3-0, Amber 4-0 en Rowanne 5-0. Helaas kon Meike de nul niet vast houden want ze was kansloos op een fraai afstandschot van Overbos. Ook Denise Weesman maakte haar debuut.  Eindstand 1-5. Een goed begin voor S.H. Hoofddorp.
Volgende week de eerste thuiswedstrijd om 15:00 uur
Tot op de velden, John.