Mededelingen TOP NIEUWS

Niemand buitenspel

In deze roerige tijden waarin er zoveel gebeurd wereldwijd maar ook in Nederland en in onze directe omgeving, krijgen we allemaal te maken met moeilijkere omstandigheden. Of het nu gaat om gezondheid, sociaal isolement of geldzorgen, weet dan dat er altijd hulp nabij is.

Verkeer je in de situatie dat sportkleding of contributie van de voetbalclub dermate grote aanspraak maakt op je financiële situatie, via een initiatief van de KNVB en ING bank “Niemand Buitenspel” kun je zien of er passende hulp voor je beschikbaar is. Juist om te zorgen dat er niemand aan de zijlijn blijft staan.

Ga naar de site van Voetbal voor Iedereen en kijk verder.
Wil je direct contact om jouw situatie te bespreken, stuur dan een email naar de contactpersoon van onze vereniging bij de ING Astrid de Vries .

Wil je op voorhand zien of je als inwoner van onze gemeente ergens aanspraak op kunt maken volg dan deze link