Sponsorzaken

Maak kennis met de Vaneman Club Deal – Advertorial

Frank Vaneman Automotive vindt gezondheid en beweging belangrijk en wil SV Hoofddorp daarom de helpende hand te bieden bij de ontwikkeling van de club. Hiervoor ontwikkelden zij een unieke deal voor alle SV Hoofddorp leden die een nieuwe Kia kopen of leasen.

Wanneer jij zo’n prachtige KIA aanschaft ontvangen wij als club €250,-. Jij een geweldig auto en wij financiële steun om de club te blijven ontwikkelen. Klinkt als een win-win toch?

Meer informatie over de club deal

Over Frank Vaneman Automotive
Frank Vaneman is een familiebedrijf en geloven in persoonlijk contact. Dat maakt het niet alleen gezelliger, het maakt het ook een stuk gemakkelijker. Want door goed samen te werken en helder te blijven communiceren houden we de zaken inzichtelijk en transparant. Onze medewerkers dagen zichzelf en hun collega’s iedere dag uit om het beste uit zichzelf te halen. Precies zoals een sportteam zou moeten opereren.

Onze missie is iedereen bij ons weg te laten met een lach. De belofte die we daarbij doen is ‘Direct goed geregeld!’. Juist dit willen we ook naar sportend Nederland uitdragen.