Jeugdopleiding TOP NIEUWS

Ruimte voor talent bij SV Hoofddorp

Speel jij nu nog niet bij SV Hoofddorp, maar wil jij vanaf volgend seizoen deel uitmaken van de jeugdopleiding van SV Hoofddorp?

Meld je dan nu aan voor een stage! Ga naar WWW.SVHOOFDDORP.NL/AANMELDEN-TALENT

De jeugdopleiding van SV Hoofddorp heeft de afgelopen jaren mooie stappen voorwaarts gemaakt.
Alle 1e selectieteams in de midden- en bovenbouw komen uit op divisie-niveau.
De o13-1 en o14-1 spelen zelfs Divisie 1 en de jo16-1 komt uit in de landelijke 4e divisie en neemt het daarin o.a. op tegen Helmond Sport, MVV Maastricht en Excelsior.
De selectieteams in de onderbouw komen uit in de Hoofdklasse. De onderbouw kent geen Divisies.

SV Hoofddorp is gecertificeerd als Regionale Jeugdopleiding. Dit is het hoogst haalbare voor een amateurvereniging en daar zijn wij uiteraard trots op!
Waar wij ook trots op zijn, is de samenwerking met AFC Ajax. SV Hoofddorp is zelfs Ster-Partnerclub.

Meld je nu aan en wie weet krijg je een uitnodiging voor een stage. De stages vinden plaats na de winterstop.
Meiden en keepers zijn uiteraard ook meer dan welkom!

Neem voor meer informatie contact op met Dennis Grimbergen, TJC Scouting SV Hoofddorp (talentendagen@svhoofddorp.nl / 06-14185428)