Mededelingen TOP NIEUWS

Grote Clubactie nadert de ontknoping

Velen van jullie doen mee aan de lotenverkoop van de Grote Clubactie 2022. Super fijn!

Heb jij óók loten verkocht via de éénmalige machtiging in jouw persoonlijk verkoopboekje, lever dan jouw verkoopboekje déze week in. Je kunt jouw verkoopboekje achterlaten in de speciale inleverbox van de Grote Clubactie die je vindt op het wedstrijdsecretariaat (1e etage van ons clubgebouw)

De verkoopboekjes met éénmalige machtiging mogen niet later dan 13 november a.s. dáár worden ingeleverd, omdat wij ze anders niet meer kunnen registreren als verkochte loten bij de Grote Clubactie. En dat zou héél jammer zijn, voor de koper, voor jou én voor de club.

Dus:

Zondag  13 november 2022:  Uiterste datum inleveren verkoopboekjes met éénmalige machtiging op wedstrijdsecretariaat
Maandag 21 november 2022:  Laatste dag ‘on-line’ verkoop van loten
Dinsdag 6 december 2022: Trekking Grote Clubactie loterij

Coördinatoren Grote Clubactie 2022 Johan Dekkers en Jos van Bakel (josvanbakel.svhoofddorp@live.nl – 0653727923)