Bestuursmededelingen Jeugdopleiding

Bericht van overlijden

Diep bedroefd zijn wij door het veel te vroege overlijden van Willem Roodhart (55). Willem was jarenlang trainer in de midden- en bovenbouw binnen de jeugdopleiding van SV Hoofddorp. Met zijn Amsterdamse humor, zijn eerlijkheid en zijn mooie kijk op het leven was hij binnen de vereniging echter veel meer dan een trainer. Willem kwam in 2018 binnen bij onze mooie vereniging. In het begin was het wennen aan zijn Amsterdamse directheid, maar al snel liep iedereen weg met Willem. Gevochten als een leeuw en positief tot het eind, maar de strijd tegen die ellendige ziekte verloren. Een fantastische kerel is helaas niet meer onder ons. We gaan je ongelooflijk missen Willem!  Wij wensen iedereen heel veel sterkte met dit enorme verlies.