TOP NIEUWS Vrijwilligerspluim

Ruben Jokhan : vrijwilligerspluim december 2022

De Vrijwilligerspluim is op zondag 11 december 2022 uitgereikt aan Ruben Jokhan.  Al jaren is Ruben trainer van diverse teams binnen onze verenging.  Door zijn jarenlange betrokkenheid kan het het niet anders dan dat bijna ieder lid Ruben (her-)kent.  Dit seizoen ontfermt Ruben zich over de Zondag 9, is hij de assistent trainer van de MO17-1 en assisteert hij vaker de trainer van de MO20!  Ruben verzorgt, altijd met een opgewekt humeur en in weer en wind, de trainingen van deze teams.

Naast de doordeweekse trainingen offert Ruben een groot deel van zijn weekenden op om met veel enthousiasme en plezier bij de wedstrijden van zijn teams aanwezig te zijn.  Hij probeert vastberaden en met veel enthousiasme het beste uit iedere speler of speelster te halen.  Daarnaast heeft hij oog voor veel zaken rondom de teams zoals verjaardagen, communicatie, reserve tenues en de BBQ als seizoensafsluiting.   De Vrijwilligerspluim heeft Ruben door ziin tomeloze inzet dan ook meer dan verdiend!

Proeflokaal de Polderboom in Hoofddorp volgende maand open | Haarlemsdagblad

De Vrijwilligerspluim is een dinercheque voor twee personen ter waarde van EUR50,00.  Deze cheque is ter beschikking gesteld door Proeflokaal De Polderboom (Marktplein 31 te Hoofddorp).