TOP NIEUWS Zondag Selectie

ZON-1 sterker dan Kolping Boys, maar verzuimt te winnen

Gisteren heeft Zondag 1 een spannende wedstrijd gespeeld tegen Kolping Boys. De wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel, wat gezien het spelbeeld een terechte uitslag was.

In de eerste helft waren wij de betere ploeg en creëerden we meerdere kansen. Helaas wisten we deze niet te verzilveren, mede door goed keeperswerk van de doelman van Kolping Boys. Toch wisten we in de 15e minuut op voorsprong te komen via een fraai doelpunt van Dylan van Schaik.

In de tweede helft werd het spelbeeld meer gelijkwaardig en wist Kolping Boys meer druk te zetten. Dit resulteerde uiteindelijk in de gelijkmaker in de 59ste minuut. We probeerden daarna nog wel de winnende treffer te maken, maar dit lukte helaas niet.

Al met al was het een goede wedstrijd met twee teams die aan elkaar gewaagd waren. We kunnen tevreden zijn met het behaalde punt, al hadden we natuurlijk graag de volle buit gepakt. Volgende week hebben we weer een nieuwe kans om te winnen, laten we er dan vol voor gaan!

Zie hieronder een verslag in het Noordhollands Dagblad, geschreven door Gerard Klaver: