Sponsorzaken TOP NIEUWS

Van Driel Automotive voor 3 jaar hoofdsponsor van S.V. Hoofddorp

Al jaren is Van Driel Automotive actief als sponsor en met boarding zichtbaar langs de velden. Recent besloot Rick van Driel de banden met SV Hoofddorp verder aan te trekken en in te stappen als hoofdsponsor.

Bij Van Driel Automotive houden ze van auto’s (en van voetbal weten we nu!). Bij van Driel kun je terecht als je op zoek bent naar een mooie auto (koop of lease) of voor onderhoud, APK en reparatie (voor elk merk!). Daarnaast voorziet Van Driel Automotive in het onderhoud van verschillende bedrijfswagenparken uit de regio.

Van Driel bestaat inmiddels 10 jaar en heeft mooie ambities richting de toekomst. Het besluit om hoofdsponsor te worden ingegeven door deze ambities en het vervuld daarnaast de wens in om lokaal betrokken te zijn.
Naast de adoptie van een veld 7 (houdt de boarding de gaten!) wordt er gewerkt aan leuke acties op de club en voor de leden. Zo ontstaat er met deze sponsoring een mooie win-win! Hierover binnenkort meer!

Blij met nieuwe hoofdsponsor

SV Hoofddorp is verheugd om de relatie met Van Driel Automotive te verstevigen en de sponsoring uit te breiden naar het hoofdsponsorschap. Sponsoren zijn voor onze vereniging van groot belang. De sponsorbijdragen helpen om onze wensen op sportief gebied uit te laten komen. Met de hulp en financiële ondersteuning van sponsoren kunnen we van onze voetbalclub een nog mooiere vereniging maken. Daarnaast biedt onze club een geweldig platform om voor ondernemers om zichtbaar te zijn en interactie aan te gaan met een mooie doelgroep.

Nieuwsgierig naar Van Driel Automotive? Neem dan een kijkje op de website of in de showroom  aan de Opaallaan 2-6 te Hoofddorp