TOP NIEUWS Zondag Selectie

ZON-1 wint met 3-1 van IVV

Het was weer een spannende zondag voor onze Zondag selectie. Deze keer stonden ze tegenover het sterke team van IVV uit Landsmeer. De wedstrijd begon met een snelle achterstand voor SV Hoofddorp, maar het team liet zich niet uit het veld slaan. Ze vochten terug en wisten uiteindelijk met 3-1 te winnen, met een aantal fantastische doelpunten van de jonge talenten van het team.

Het was Jeremiah Kingongo die de eerste goal maakte voor SV Hoofddorp, met een indrukwekkend schot dat de bal in het net liet vliegen. Het was een belangrijke goal die het momentum van de wedstrijd in het voordeel van SV Hoofddorp veranderde. Khalil Elmont wist kort na de pauze het tweede doelpunt van Hoofddorp en derde van de wedstrijd te maken, met een slimme aanval die de verdediging van IVV volledig verraste.

IVV probeerde terug te komen, maar de verdediging van SV Hoofddorp stond sterk en wist elke aanval af te slaan. Het was zelfs IVV die een eigen doelpunt maakte, waardoor de voorsprong van SV Hoofddorp alleen maar groter werd.

Wat deze overwinning extra bijzonder maakte, was het feit dat SV Hoofddorp met slechts 10 spelers speelde die allemaal geboren zijn na het jaar 2000. Het team van jonge talenten liet zien dat ze klaar zijn voor elke uitdaging en dat ze vol vertrouwen kunnen strijden tegen de beste teams in de competitie.

De overwinning van SV Hoofddorp betekent dat ze weer een stap dichter bij de top van de eerste klasse komen. Het team heeft de potentie om een serieuze uitdaging te vormen voor de beste teams in de competitie en met hun jonge talenten hebben ze een veelbelovende toekomst voor zich.

Het was een geweldige dag voor de Zondag selectie van SV Hoofddorp en we kijken uit naar de volgende wedstrijd. Het team heeft bewezen dat ze kunnen vechten en winnen, zelfs als ze met een achterstand beginnen. Ze hebben laten zien dat ze een team zijn om rekening mee te houden en we kunnen niet wachten om te zien wat de toekomst voor hen in petto heeft!

Zie hieronder het kranten artikel in Haarlems Dagblad over deze wedstrijd: