Zondag Selectie

Zondag-1 rekent af met hekkensluiter (2-0)

Als sportfan is er niets mooier dan het zien van een team dat na een nederlaag terugvecht en dat is precies wat onze Zondag-1 gisteren heeft gedaan. Na de ongelukkige 4-1 nederlaag tegen Vitesse vorige week, werd er gisteren gespeeld tegen sv De Meer, de hekkensluiter van de competitie Zondag Eersteklasse A. Het was een knappe zege, maar zwaarbevochten tot het einde. De doelpunten werden gescoord door Dylan van Schaik (1-0) en Julian Konneman (2-0).

Het was duidelijk dat de spelers van Zondag-1 vastbesloten waren om hun vorm van de eerste helft van het seizoen te hervinden. De eerste helft van de wedstrijd was erg spannend en beide teams waren aan elkaar gewaagd. Maar het was Dylan van Schaik die de score opende en het team op voorsprong zette. Dit gaf de spelers van Zondag-1 het vertrouwen om door te gaan en ze speelden met meer zelfvertrouwen en overtuiging.

In de tweede helft probeerde sv De Meer terug te komen in de wedstrijd, maar de verdediging van Zondag-1 stond sterk. Het was Julian Konneman die de wedstrijd uiteindelijk besliste met een tweede doelpunt. De spelers van Zondag-1 vierden het doelpunt uitbundig en het was duidelijk dat dit het vertrouwen van het team vergrootte.

Het was ook goed om te zien dat Randy van Velzen zijn eerste wedstrijd in de basis speelde. Hij deed het goed en liet zien dat hij een aanwinst is voor het team. Het is altijd fijn om nieuwe spelers te zien die zich aanpassen aan het team en hun kwaliteiten laten zien.

Man of the Match is geworden:

Al met al was het een geweldige prestatie van Zondag-1 van SV Hoofddorp. Na de teleurstelling van vorige week hebben ze laten zien dat ze veerkracht hebben en kunnen terugvechten. Het was een knappe zege tegen sv De Meer en het geeft het team het vertrouwen om verder te gaan en te strijden voor de top van de competitie. Gefeliciteerd Zondag-1 van SV Hoofddorp met deze mooie overwinning!

Zie hieronder de doelpunten: